Fotboll på Tv nu..

Nu sitter jag i soffan och kollar på då Kevin med polare spelar fotboll. Som alla vet så gillar inte jag fotboll, men det är rätt kul och sitta och lyssna på alla komentarer och svordommar som kommer ur deras munnar :D
Jag har en påse ostbollar som väntar på mig i köket, ska ta och öppna den sedan och kolla på någon film, jag är ju ledig i fem dagar nu, så man har ju inte direkt brådis i säng om man säger så :)
Idag efter jobbet så tog jag med mig Tuvalie och gick hem till mig en sväng för att kolla posten, vattna blommorna och hämta klippmaskin, rätt skönt med en promenad faktiskt. Tuvalie var så pinsam då vi gick över bron, hon gick och morra åt en neger som gick på andra sidan gatan, jag tror att den hunder är rasist, men det behöver hon ju inte visa offentligt :)
Aja, nu ska jag tvinga Kevin att se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se