Vilken underbar dag!!

Vaknade hemma hos Sandra och Kevin i morse, kollade ut genom fönstret och insåg rätt snabbt att här inne kan jag inte ligga, så jag knatade in i deras sovrum och frågade vad vi skulle hitta på. Kevin ville ligga inne och kolla på film, men den idén dödade jag och Sandra rätt snabbt genom att kontra med ett förslag på picknick :) kan ju säga att det var den bästa idén på länge med tanke på vädret ute :D
Så jag hoppade in i duschen, sedan medans dom gjorde sig klara så gick jag upp på jobbet och surrade lite med Samuel och drack kaffe :)
Sedan mötte jag upp Sandra och Kevin, vi gick och köpte kebab, kyckling och oxfilérullar på pizzerian och sedan gick vi ner till vattnet och avnjöt dessa i den stekande solen, här kommer lite bilder:
:) En helt underbar dag har det varit. Efter denna mysiga stund så begav jag mig hem för att vila lite. Runt 19:30 tiden så kom Madde och Samuel och plockade upp mig och vi for till Sundsvall på bio. Vi kollade på filmen Super 8, kan ju säga att det var en bland dom sämsta filmerna jag sett. Så jag varnar alla, gå inte och se den. Du får mer nöje för pengarna om du köper lättmjölk för dessa hundra kronor som det kostade, här kommer en trailer:
Som sagt, den var värdelöst. Tur att vi räddade upp kvällen genom att fara till mAx, där köpte vi lite glass och satt och surra/skvallra lite :)
Nu ska jag spela lite tv-spel innan det är dags för mig att sova :) Hoppas alla haft en lika underbar helg som jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se