Vilken kväll/natt

I går vart det en spontanutgång för min del, sprang ut med hundarna kl 22:30, då fick jag ett sms om utgång, OK tänkte jag, jag följer med, så när jag kom in från promenaden så skyndade jag mig att duscha och byta om. Mötte upp André, Tobbe och några till och tog ett par öl hemma hos någon som jag inte minns namnet på :) Sedan så gick vi på hamnkrogen där jag drack nog både en och två öl för mycket, så jag klev upp på dansgolvet för att bränna lite alkohol, vilket funkade för jag mådde mkt bättre efter en stund. Runt 02 så fick hundarna gå ut igen och kissa, sedan så drog vi vidare till Sälsten där det var efterfest. Sjukt mycket folk var det där, alla utom jag badade :D Var hemma runt 06:30 i morse :) Det var fantasiskt att uppleva soluppgången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se