Vad händer med åren?

Jag har som aldrig tyckt om jordnötsringar. Har liksom fått kväljningar om jag fått dom i munnen. MEN idag efter jobbet så kände jag ett sånt sjuuukt sug efter dom, så när jag slutade så tog mina ben mig mot min vilja till Hemköp och jag köpte jordnötsringar :D så nu sitter man här och smaskar i mig :)
Jobbade stängning idag och i morgon börjar jag 07:45 så det är typ dags att sova strax, men jag ska se lite serier innan.
SÅ sjukt osoft att desperate housewives har uppehåll. Den 8e och sista säsongen drar ju inte igång förrän i höst, så just nu hoppas jag att denna sommaren går fort så det börjar bra saker på tv igen :D
Återkommer mer i morgon, ska hoppa in i duschen nu :)



Kommentarer
Postat av: Madelen Nylander

Haha jaa, helt rätt!!!! =D Och det suger stenhårt att Desperate inte visas på tv nu.. Vill också se de :(

2011-07-06 @ 08:09:12
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se