Tröttiiis ;)

Ja nog är man trött alltså, kom hem strax efter 05 i morse, men jag kan ju säga att det var lätt värt det, tänker inte gå in på vad jag har gjort, men tänker ni så fattar ni. KLART BÄSTA på lääääänge ;)
Nu sitter jag och dricker litervis med kaffe för att bli pigg, men det verkar inte som att det fungerar, hoppas på att duschen gör susen, ska strax hoppa in i den :)
Sen ska det väljas tröja, den får inte sitta för tight för tatueringen, då bli det att göra on, MEN SER DET UT SOM ATT JAG HAR VIDA TRÖJOR ELLER?? Nej det har jag inte, eller ja, typ två, men inte mer.. Få se om det bli shopping på lunchen, finns dock inte så stort utbud i denna stad, men nått ska man väl hitta tyck man :)
Nä kära vänner, ha en underbar dag, nu ska jag fixa ett utseénde. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se