Hemma igen..

Gud vad trött jag har varit denna dag, men det var lätt värt det kan jag säga ;) Och det kommer knappast bli mer sömn i natt med tanke på vem som kommer hit ;)
Men men, trött eller inte så flyger ju dagarna fram iaf, idag jobbade jag till 21:15, efter jobbet så gick jag på Hemköp och köpte lite mackor, skinka och tomater och traskade hem till Sandra och Kevin, vi åt kvällsfika tillsammans med tända ljus, värsta mysigt :)
Passade även på att gulla lite med sötbebisen Miléa :)
Nu sitter jag här vid datorn, fast jag borde duscha innan mitt nattbesök kommer, avslöjar dock inte vem det är än, men jag hoppas att det kan leda till nått bra, eller som Kevin sa:
- Jonas har kääärat ner sig!
Var ju dock tvungen att snabbt tillägga att man inte kan bli kär i en person man träffat så pass lite, men intresserad ska jag allt erkänna att jag är :) Men jag kommer att ta det lugnt, har bestämt mig för att nästa person jag blir tillsammans med ska vara den jag lever med livet ut. Nu är det dags att träffa en sådan person tycker ja :)
Nu har jag inte tid med detta längre, måste fixa lite här hemma :) återkommer mer i morgon eller kanske i kväll om jag får tid över innan han kommer.
Tjing tjong så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se