Filmkväll!!

Ja idag efter jobbet så gick jag hem till Kevin och Sandra :) Vi kollade på film och jag åt upp deras riskakor, FÖRLÅT Sandra :D
Iaf så såg vi en film som hette Trust, det kan ju faktiskt vara en av dom bästa filmerna jag sett, säger som Kevin:
- Sjukt bra skådespelare tjejen är!
Den handlade om en 14 årig tjej som träffar en kille som hon pratat med ett tag på nätet osv osv, sedan blir hon våldtagen. Vill som inte berätta för mkt om filmen, kolla efter själva, här kommer trailern:
Tanken var att jag skulle sova över där, men när jag kom på jobbet så kommer jag på att jag har med mig kläder men inte några hyggienartiklas osv, orkade inte gå hem och hämta eller och sedan tillbaka, så jag beslutade mig för att sova hemma i natt :)
Hissen i mitt hus går så fruuuuktansvärt sakta, man hinner göra både det ena och det andra när man åker den, jag brukar oftast ta kort, eller så skratta jag åt att våningarna inte är märkta med 1,2,3 osv som i vanliga hus, vi har istället Katten, Barnvagnen, Granen och Fågeln, Töntigt va? ja eller huuuuur :P Jag bor på fågeln, det är längst upp. Men fint folk är ju högt uppsatta så ;)
Nu ska jag ta och krypa ner i bingen iaf, ska bli skönt att få sova ut för en gångs skull :) God natt på er alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se