Då var man hemma igen då :D

Kan ju säga att jag har haft en så sjukt underbar vecka uppe i Rogsta med familjen/släkt/vänner med mycket god mat, alkohol, fiske, sol och bad mm :)
På onsdagen så var vi in till Östersund en sväng och gick på Boda Borg, eller ja, inte en stund, snarare fem timmar, tiden går ju så sjukt fort då man är där för det är ju så himla kul :)
Det har dock regnat lite till och från, men då har min lillebrors kompis fårr ägna tiden till detta, på den första bilden så kommer det att bli vitt där det är blod:
Så nu har man kommit hem med två nya gaddningar, det känns skönt :) kan ju säga att FY SATAN vad ont det gjorde att göra den på första bilden, jag har verkligen hög smärtgräns, men det där var då fasen inget skönt :D
Nu måste jag ta och fixa lite med tvättstuga och andra saker, men jag återkommer så fort jag får tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se