Vilket otroligt sug ;)

Just nu känner jag et otroligt sug efter att åka utomlands.
Måste se till att det blir en resa snart, Sandra har pratat om utlandsresa, så där finns ju en möjlighet som är värd att se över :)
Vore otroligt skönt att komma bort från Sverige ett tag: Senast så var jag till Ibiza, kan ju säga att jag skulle gärna åka tillbaka dit, drygt tre månader sedan man var där nu.
Annars så flyter dagen på bra, timmarna rusar fram i vanlig ordning så jag kan inte klaga :) Nu ska jag ta och gå på lunch så jag får lite mat i magen :) Återkommer lite senare under dagen :)

En av Ibizas underbara gator :)


Kommentarer
Postat av: Dianaa - my mom had long suspected I was gay!

Hej. Ville bara säga att du har en fin och en intressant blogg :) Hittade den via qx! Keep up the good work!

2011-08-03 @ 19:02:02
URL: http://dianaskurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se