Smygbögar!

Jag är medlem på en sida som heter QX, det är ett community för dom som är homosexuella, bisexuella samt deras heterosexuella vänner. Men det roliga är att det finns allt för mycket smygbögar på dessa sidor. Det står att deras sexuella läggning är hetro, men ändå så skriver dom att dom vill ses men att det måste ske diskret för att dom har sambos, fruas, flickvänner och allt det där. Men varför lämnar dom inte sina flickvänner om dom ändå tänder på killar liksom? Jag kan förstå dom där små 16-20 åringarna som har sina flickvänner men som ändå är nyfikna på killar eller rent av bara osäkra. Men om man har passerat 30+ så borde man väl ändå vara rätt säker på sin läggning? Om man då bor med en tjej som man är tillsammans med och man tänder på killar, borde det då inte vara rätt jobbigt för psyket? Är det inte bättre då att man bryter med sitt gamla liv och lever det livet som man förtjänar, ett liv som man skulle må bra i? Jo, man kan ju tycka det, men dom verkar inte förstå det själva. Nu säger jag inte att det är fel att ni lever som ni gör, jag kan bara inte förstå det. Men men, det är upp till er som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se