Ny dag!

Idag är jag ledig och jag befinner mig just nu hemma hos Sandra och Kevin där jag kommer att bo fram tills på söndag då jag ska vara hundvakt åt lilla Tuvalie, dom har nämnligen åkt till dalarna :) Men det är mysigt att bo med denna lilla gofis :)
En annan sak som är bra är att jag har nära till jobbet då dom bor alldeles bredvid, men idag är jag dock ledig. Ska strax ta en promenad till Coop och hämta ut ett paket, gå hem till mig och kolla posten, ska även passa på att sola då jag ändå är ute i svängen :) Återkommer lite senare under dagen då jag har fixat med allt jag ska göra, på återseénde så länge :)

Kommentarer
Postat av: läsare

hejsan! =) Vart brukar du sola?

2011-08-04 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se