Jonas Svarar!

En av pridebögarna  om Pride igen, suck!!:
Åh vad du ska klaga! Fan du är ju bög och fjolla själv! Bara för att inte du åker på pride å "visar upp" dig och partar så gör du det på andra sätt!

Sen vet jag väl inte hur många som förknippar bögar med en fjäderboa eller springa runt naken fast kanske är din egen fantasi eller avundsjuka för att andra vågar det du inte vågar!

Samma inlägg år ut och år in! fan hitta på annat..

Hissa: Pridebögarna
Dissa: Bushbögen

Vad kul att du precis som andra har din personliga åsikt, det ska man ha, verkligen. Dock så är jag inte det minsta avundsjuk på dom som betér sig som fjollor och vågar springa naken på gatan, det skulle jag också våga, tro mig. Dock så anser jag att jag inte har behov att hävda mig som bög. Så för min del så kan man lika gärna lägga ner Pride-Festivlan, men det är ju MIN åsikt. Jag anser att Priden är en dum ursäkt till att supa och knulla, precis lika mycket som jag anser att vissa andra festivaler är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se