Hur går detta till?

När jag vaknade så frös jag som ett tok, det visade sig att det var kallare inne än ute, det är 19 grader ute och jag har 16 inne, eftersom att vädringsventilerna är öppna så borde det ju vara 19 inne med kan man tycka, men icke :P
Sitter och dricker kaffe just nu, sedan blir det en värmande dusch:)
Ska jobbar 12:45-21:15 idag och när jag kommer på jobbet så ska ja prata med min chef om semester, så fort det är godkänt så ska jag och sandra boka en utlandsresa sedan drar vi, kommer att bli underbart, bli som en liten förlängning på sommaren :)
Nu ska jag duscha och klä på mig, återkommer lite senare :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se