Nu har jag shoppat igen då :D

Att jag aldrig lär mig, men men, ÄR det rea så ÄR det rea, eller? :P

Ordinarie pris 799 kronor, nu 599 kr på:
Skönhetsportalen - StylingAgenten.se
Ordinarie pris 440, nu endast 349 kr på:
Skönhetsportalen - StylingAgenten.se
Ordinarie pris 425 kr, nu endast 349 kr på:
Skönhetsportalen - StylingAgenten.se
DET JAG STARKT KAN REKOMENDER ÄR DOCK INGET SOM JAG BEHÖVER MEN SOM JAG VET ATT MÅNGA ANVÄNDER:
Ord pris för tre st 507 kr, nu endast 279 kr för tre st på:
Skönhetsportalen - StylingAgenten.se
Jag är rätt nöjd med min shopping idag, rekomenderar starkt att kika in på denna sida, verkligen sviiiinbilligt :D
Skönhetsportalen - StylingAgenten.se

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Det är en underbar känsla ^^ Att komma hem efter en shoppingdag och verkligen känna sig nöjd!

Bra köp =D!

2011-04-18 @ 21:44:41
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: sabina

Tack detsamma duuu :)

Allt bra?

Nice shopping ;)

2011-04-18 @ 23:42:49
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Mackan

<3 Acqua Di Gio

2011-04-19 @ 00:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se