Lidenbo dödade sex djur!

En 73-årig man i Liden väster om Härnösand åtalas för djurplågeri alternativt för brott mot djurskyddslagen.

En man misstänks ha utsatt fem katter och en hund för lidande. Mannen har slagit ihjäl katterna med händerna och skjutit hunden till döds med en bultpistol, det skriver St.nu i dag.

Lidenbon är i 73-årsåldern och erkänner att han dödat djuren enligt beskrivningen ovan, men anser trots detta att han inte begått något brott.

 

Asså, HUR i hela jävla helvete kan en sådan man få gå lös? Har man plågat ihjäl djur, ja då ska man fan gå samma död tillmötes tamafan, om inte värre tom, jag blir så jävla förbannad då jag läser sådana saker, speciellt då dom klarar sig. Hade det vart nån yngre så hade dom nog fått sitt straff..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med dig till fullo! Hade kunnat göra så enormt brutala saker mot sådana där "människor"!

2011-04-19 @ 18:07:48
Postat av: SANDRA

NACKSKOTT PÅ LUDRET!!!

2011-04-20 @ 01:07:16
Postat av: Nikoline

Åh vilken jävla IDIOT!! Ska vi ta saken i egna händer? :P Jag gillar din blogg stark:) Men fy vad ledsen jag blir av att läsa sådant :( Jag önskar att folk bara kunde älskar varandra och djuren på vår planet! Kolla gärna mitt inlägg om dödstraff:) Kram fina du!

2011-04-20 @ 15:50:05
URL: http://nikokick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se