Lunch på jobbet

Nu sitter man på lunch, första halva dagen har ju gått asfort, han inte mer än att blinka så hade fyra dagar gått, sånna dagar älskar jag, om det är mitt i veckan, men helgerna får gärna sega sig fram, men tyvärr så brukar helgerna tyvärr gå fortare än veckorna.

Nu sitter man och lyssnar på Hanna och Tove som sitter och diskuterar folks bloggar, rätt roligt att sitta på jobbet och tjyvlyssna på folks diskussioner, den ena kan vara vildare än den andra, men jag skulle ju iof inte påstå att jag tjuvlyssnar på denna då dom pratar över mig, asså jag sitter mellan dom :)

Nu ska jag springa ner och ta en cigg innan det är dax att börja jobba igen. Jag har ju haft denna blogg sen 2006 men jag raderade allt för två månader sen för att jag ville börja om, tänkte ja skulle lägga upp den första bilden jag la upp i mitt första inlägg, vet dock inte vilken det är än, det lär ja se då ja ska ladda upp den :)



Ok, det var denna bilden, jadu, vad ska ja säga? Elin vart p danshumör en kväll sommaren 2006 då hon var hemma hos mig och drack hemmagjort vin :P haha, roligt hade vi iaf, speciellt då hon badade i hamnen senare på natten och skadade knät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se