Tack Emma, du förgyllde min dag :)

Jag tycker att vissa delar i denna kommentar var hysteriskt rolig... :D läs hela men det svartmarerade var roligst

emma om KISSIE HAR GJORT DET IGEN...:
Jag tror att det är dags för folk att inse att hon gör sånt där med flit. Hon retuscherar bort halva sina lår för att såna som du ska ge henne uppmärksamhet. Tror du på fullaste allvar att du har överlistat henne? Hon må framstå som helt jävla borta, men hon vet vad hon gör. Det är det som är problemet. Forsätter vi hata henne så kommer hon även att fortsätta vara Sveriges största bloggare. Slutar vi däremot bry oss och skiter i att läsa hennes blogg, DÅ kanske vi uppnår det resultat som många vill ha - att hon får tillbaka för allt hon har sagt och gjort. Då är hon bara en pank, billig brud med plasttuttar.

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: emma 8)

så sant !

ja läser kissies blogg nästan varje dag , jag tycker inte alls om henne men ändå fortsätter jag att läsa.

kanske ska byta o börja läsa din blogg ist , verkar som du skriver vettigare saker :P

2010-10-11 @ 23:59:55
Postat av: skit i dig

ursäkta jag har oxå såkallade plasttuttar vad fan e ditt problem? får man inte vara opererad i dagens samhälle? men det ska vara ok att vara bög? du vet väl hur det är.. sista gången jag läste din äckliga blogg

2010-10-15 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se