Redan torsdag liksom...

Fattar inte att veckorna kan gå så himla fort, tyckte det var måndag i går liksom. De enda positiva med att veckorna går fort nu är för att det är lön på måndag, och just nu så är det väldigt välbehövligt kan ja säga :) Det vart som lite kris efter fortkörningsbötern på 3200 förra månaden, men men, tur man får en bra månad nu som väger upp den dåliga. Jag tror ändå att man måste ha dess skitmånader för att uppskatta dom som är bra.
Nu har jag precis kört Sandra och Wictoria till skolan ( Komvux ) och Kevin ligger på soffan och sover :D Han och Sandra har ju fått för sig att det är skönare att sova på soffan än i sängen, det kan jag dock hålla med om, men dock bara ett tag sen så saknar jag sängen allt för mycket :)
Ni kan aldrig gissa vad jag dricker nu? Den som gissar rätt får en länk till sin blogg med bild och allt :D så gissa på nu, först vinner...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ juice, Vitamino, kaffe, saft, öl, dricka. Har många gissningar!!!

2010-10-21 @ 09:30:54
URL: http://aannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se