God morgon lediga dag...

Jag som skulle ha sovmorgon idag..

Men jag pigg i allafall, så nu ska jag göra nått som jag önskar varje gång då jag ska kliva upp och gå till jobbet, jag ska lägga mig i sängen igen och kolla lite på tv, detta kallar jag vardagslyx för en hårt arbetande ung man. 
Nu tror jag att jag har bestämt mig angående mitt hår, jag ska låta det växa ut, i tink, jag saknar lite de där med färgning, få fixa håret på morgonen osv osv...
Idag har jag inga direkta planer, funderar på om jag ska shoppa lite, men jag ska köra hem min bror från jobbet runt halv fyra, sen blir det bio med Sandra på kvällen iaf 
Vad ska ni andra göra idag då?
Fråga vad du vill... 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tusan orkar du bry dig om kissie om du inte tycker om henne? du verkar så jävla besatt av henne eller? du får ju gärna förklara dig varför du håller på såhär?? inte speciellt moget grabben ;)

2010-10-28 @ 11:51:17
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fin blogg! :D



är det jobbigt att lämna ut sig som homo? menar med stötande kommentarer ifrån familj/vänner osv. :)

2010-10-28 @ 12:08:09
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Vilket är bäst: Birsta city eller stan (IN-gallerian)?

2010-10-28 @ 13:19:34
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skriver du om kissie? visst du kanske stör dig på henne men hon har inte gjort dig något du sänker dig till hennes nivå genom att skriva så.

2010-10-28 @ 13:20:10
Postat av: Anonym

Är du en attentionhoe? eller mytoman kanske?

2010-10-28 @ 13:22:58
Postat av: Sofia Andersson

när började du blogga ?

är det här din första blogg ?

din favorit låt ?

vilken är din favorit 'små' blogg ?

hur många gånger har du varit kär på riktigt ?

har du träffat någon b-kändis irl ? :p



lämna gärna några frågor i min frågestund ;D

2010-10-28 @ 13:35:01
URL: http://alsolian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se