Ensam i sängen..

Bara jag och mina tankar, ligger och funderar på hur livet hade sett ut om man föddes en vecka senare än vad man gjorde, hade livet varit annorlunda? Hade jag sett annorlunda ut? Hade jag hetat samma sak? Ja tankarna ä många. Händer rätt ofta att jag tänker på sånna här saker, att jag drömmer mig bort i fantasiernas värld. Brukar oftast bara komma fram till en sak: jag är den jag är, jag lever det livet jag gör. Ingen förutom mig själv kan ändra på det, en sak är säker, jag står för mina åsikter och jag är rak och ärlig, det ska ingen få ta ifrån mig. Med dessa ord så önskar jag mina läsare en riktigt god natt :)

Kommentarer
Postat av: olivia

härligt att höra!

nej,med mig är det bara fint!

2010-10-04 @ 21:29:42
URL: http://linnolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se