Blek - NEJ tack...

Nu har jag och Sandra precis vart och solat.....

Brun  


Så nu sitter jag hemma och kikar på tv, surfar runt på internet och dricker kaffe och tar det allmänt lugnt, ska försöka bli trött hade jag tänkt ( smart att dricka kaffe? ) Nä inte mycket, men jag kan fan inte vara utan kaffe, jag får svinont i huvudet om jag inte dricker det....
Asså, jag hittar verkligen inte någon snygg vinterjacka, kan ni lämna lite tips på sidor med snygga jackor? Fast bespara mig tips om jackan Kissie hade tipsa om, fulare har ja då aldrig sett :O
Puss...
Nu ska denna beställas :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vem ha du fått tipset om denna one piece då?? Eller kanske fått inspiration?? Kissie ha en sådan, fast Rosa!

2010-10-24 @ 20:42:15
Postat av: sara

HAHA. jag älskar att du har snott kissies rosa check-tecken samt köper plagget som främst blev populärt pga henne. ändå påstår du dig hata henne. way to fail.

2010-10-25 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se