Årets fetdiss..gossips

Jag satt och kollade lite på "bloggen alla pratar om"...
Det sjuka är att dom kommer ju inte på något eget, dom kopierar ju allt ifrån andra bloggar, alltså det andra skriver, det tar dom åt sig av. Jag har personligen aldrig tipsat dom om något och jag skulle förmodligen aldrig göra det heller.
Jag tycker att dom borde lyfta fram sina tipsare lite mer, kanske dom har någon blogg som dom kan länka till osv osv.. Men ICKE,
Dom är ju bra patetiska dom som driver den bloggen, en jävla töntblogg. Så det får bli årets fetdiss...

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

håller med såååååå!

2010-10-31 @ 23:17:14
URL: http://marslammet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det står alltid om någon har tipsat dem? En länkning längst ned i inlägget.

2010-11-03 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se