God morgon...

Vaknade nyss och skulle gå ut o röka, då jag kom ut så fick jag panik.
MIN BIL ÄR BORTA
Men i det ögonblicket kom jag på att faaaan, Sandra och Wictoria har ju lånat den ut till Ikea 
Haha, inte lätt att vara nyvaken.
Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och har precis druckit min morgonshake och ska strax hoppa in i duschen.
Idag ska jag jobba mitt favoritpass, 12:30-21:15, jag fullkomligt äääälskar det passet, jag har hellre sovmorgon än att kliva upp tidigt ibland, skulle jag börja tidigt varje dag, ja då vore det helt annat, då skulle man ju få rutin på att kliva upp tidigt..
Aja, vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Calle Nilsson

Härlig blogg, rolig intressant & vettig :)

Hoppas du fortsätter skriva lika bra som du gör nu :) har du tid så hoppa gärna in o hälsa på @ callenilsson.se ..har inte fått igång kommentarsfunktionen ännu men jag hoppas få byggt klart scriptet till ikväll :)



ha de ;D

2010-11-09 @ 13:16:41
URL: http://www.callenilsson.se
Postat av: catwoman

Du är så duktig =)

2010-11-09 @ 13:58:44
Postat av: Tony

Men sällan du lägger ut den bilden! Är du stolt över den?? ;) haha

2010-11-09 @ 19:00:50
Postat av: Anonym

asså sluta lägg upp den där äckliga bilden!

2010-11-09 @ 20:40:30
Postat av: Linnéa

hahah :D

2010-11-09 @ 23:05:14
URL: http://lily.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se