Tråkigt...

Sitter just nu på jobbet, det är tvärlugnt. När det är det så blir det lite lätt tråkigt, har ju iof massa roliga arbetskamrater att surra med, men iaf :)

Vad har ni för er då?

Jag sitter just nu och planerar vad jag ska ha på mig i morgon då vi ska gå ut, frågan är om jag ska ta nått som jag har hemma eller om jag ska shoppa nått nytt? Det lutar åt att det blir nya kläder, som vanligt ;)

Sandra brukar fråga varför jag köper nya kläder då jag har så mycket kläder som jag kan använda, svaret på det är att jag vet inte varför, men det är ju alltid kul att köpa nya kläder, man blir så glad då man får shoppa :)

ska iaf köpa ny parfym, det kommer bli denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se