Frågestund...

Nu har jag äntligen tagit mig ur sängen denna lediga dag, ska strax duscha men jag tänkte svara på lite frågor 
Sofia Andersson om God morgon lediga dag...:
när började du blogga ? Jag började blogga 2007.
är det här din första blogg ? Detta är min första blogg, men för nån månad sedan så raderade jag alla gamla inlägg och startade om på nytt, anledningen till detta är för att det fanns mycket i bloggen som jag inte ville bli påmind om.
din favorit låt ? Just nu så lyssnar jag mycket på Love the way you lie med Eminem och Rihanna, då det är nog min favoritlåt just nu.
vilken är din favorit 'små' blogg ? Jag har inte nån direkt favorit blogg, jag har många vänner som bloggar och jag följer alla dom dagligen, jag tycker inte att det känns rätt att favorisera dessa då det är mina vänner, men det finns en som jag faktiskt gillar lite mer, men jag tänker inte länka eller nått sånt, anledningen är att vissa av mina vänner vart påhoppade i sina bloggar av läsare som var arga på mig liksom. Därför vill jag inte utsätta mina vänner för det igen.
hur många gånger har du varit kär på riktigt ? Jag har nog varit riktigt kär 5 gånger, sen har man ju vart småkär massvis med gånger. Jag har nog väldigt lätt att bli kär, tyvärr. 
har du träffat någon b-kändis irl ? :p Nu vet jag inte om alla av dessa kan klassas som b-kändisar men jag har bla träffat Linda Bengtzing, Andres Esteche, Rolf Lassgård, Charlotte Perelli Mfl..

FRIDA om God morgon lediga dag...:Vilket är bäst: Birsta city eller stan (IN-gallerian)? Dessa två går inte riktigt att jämföra med varandra, jag skulle väl säga att om man vill uträtta snabba ärenden och om man vill att allt ska gå fort så går man på IN-Gallerian, och vill man verkligen shoppa och ta de lugnt en hel dag så åker man ut till Birsta City. Men om jag måste välja en av dom så föredrar jag Birsta City, dom har ju trotts allt största utbudet av affärer.
thesswester - inte som alla andra om God morgon lediga dag...:fin blogg! :D är det jobbigt att lämna ut sig som homo? menar med stötande kommentarer ifrån familj/vänner osv. :)
Nej jag tycker inte att det är jobbigt att lämna ut mig själv som homosexuell, det är ju det jag är liksom så det finns inte så mycket att hymla om, dock tycker jag att alla borde våga stå för sin läggning, då skulle det svenska samhället bli mer neutralt till homosexualitet. Jag får inte så mycket stötande kommentarer, eller jag får inga av min familj eller av mina vänner, visst händer det väl att folk kan vräka ur sig, eller att folk skriver på bloggen. Men jag tar inte åt mig av dessa då jag står för min läggning och trivs med det.







Kommentarer
Postat av: Anonymity breeds insanity

"hur många gånger har du varit kär på riktigt ?"

- Jadå, det har jag, många gånger. Jag har nog väldigt lätt att bli kär, tyvärr.



Ett lite blygsamt förslag från min sida är ju att läsa frågorna innan du besvarar dem. Det blir mindre fel då, har jag märkt.

2010-10-28 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se