underbar helg :D

I helgen har jag varit i Sundsvall, därför jag varit lite dålig på att blogga :D
Jag har bott hemma hos Sandra och Kevin, osså lilla Miléa förstårs, vi har myst på hela helgen, ätit gott, gått promenader, myst med Miléa, kollat på tv och bara surrat på. Idag var jag med Kevin och skrev hyreskontrakt på en lägenhet i Härnösand, just nu är jag väldigt lycklig då två av dom bästa vännerna jag har ska flytta hit, jag kommer ju att kunna umgås så mycket mer med dom än vad jag gör nu :)
Sedan var jag och träffade Elle en sväng, vi var uppe på Norra Berget och busade med Edwin, fikade och surrade lite, underbara Edwin, gud vad jag har saknat dig din underbara lilla knodd, du gör mig så lycklig då jag träffar dig :)
Här är lite bilder på mig och Edwin från helgen:







Osså här kommer underbart fina Miléa:





Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer bli så mysigt !!

2011-05-23 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se