Skön dag :D

Vaknade i morse av att vovven tuvalie stod och slickade mig i ansiktet, sedan gick jag in till kevin o sandra, kevin fixade frukost som vi satte i oss alla tre i sängen medans vi surrade på :) Sedan gjorde vi oss i ordning och jag och kevin tog bussen till affären och handlade middag, det vart potatis med kött och sås, verkligen jättegott, jag fixade kyckling med ris till sandra :) Just nu ligger jag bredvid en sovandes Miléa och passar henne medans sandra duschar och kevin kollar på hockey med kjell. Sen kommer sandra isaksson och hennes kille och hämtar mig, ska hem till dom och kolla vilka kön det är på katterna :) sen blir det solning innan jag ska fara hem till hsand igen, synd att man jobbar i helgen, annars hade jag lätt stannar ett par dagar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se