Skön dag :D

Fick ju som sagt sluta tidigare idag, då inser man ju att man har lite saker att göra, så idag har jag:
Solat
Handlat
Städat
Tvättat
Bäddat rent i sängen
Det är ju liksom såna saker som man måste leta efter luckor i vardagen för att hinna göra liksom, så därför är det skönt att få 6 timmar över, då hinner man :D
Nu sitter jag och pendlar mellan Big Brother och Hockey Vm, själv så håller jag inte på sverige, håller faktiskt på finland, varför? Jo, för att jag gör det helt enkelt..
Snart så är det dags för promenad, tänkte ta denna runda:D

Kommentarer
Postat av: Lena

www.uffessakerochting.se

E-BUTIK

allt onödigt som du behöver

FRI FRAKT PÅ ALLT

2011-05-15 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se