Så där ja..

Då var ännu en dag avklarad, dvs en dag närmare helg och utgång :D
Satt precis och kollade på du är vad du äter, det är inte alls lika roligt att se längre då jag har fått veta av en som känner en som vart med vilket fusk det är med allt, orkar inte gå in på allt, men den totala tiden som dom får köra är mellan 12-14 veckor, inte åtta som på tv, dom blir uppmanade/tvingade till att fuska, säkerligen för att få bra tv, men iaf så försvann halva grejen med att titta på det.
Aja, nu är det jägarna på tv som jag ska kolla på, sedan är det Big brother och sedan är det god natt för min del.
Såg att jeansen sorterades i ånge i morse, så jag ber till gud att jag får dom i morgon, annars måste jag snabbt komma på andra kläder som jag ska ha på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se