Nu ska man bli trött..

Hur det nu ska gå till...
Sitter ju liksom och är svinpigg nu, ska upp senast klockan 09 i morgon, måste städa och duscha innan mamma, mammas kille, peter och michaela kommer upp.
Inte för att det är skitigt här, men jag har ju städmani så det måste vara kliniskt då jag tar hem folk, sjukt, ja kanske, bra? eventuellt..
Efter det så ska vi fara en sväng på Dollar Store, dom måste ju liksom passa på när dom har chansen liksom :) Sedan ska jag åka med dom ner till Sundsvall då jag ska spendera helgen med Sandra och Kevin, osså lilla Miléa :) Ska även träffa Elleonora med och busa lite med Edwin i lekparken, det ser jag verkligen fram emot. Annars så ska jag vara ta det lugnt i helgen och bara vila upp mig :)
Hoppas på att jag får dessa till veckan som jag har beställt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se