God morgon mina vänner :)

Regn, regn, regn...
Ja det är precis vad man möts av varje gång man tittar ut genom fönstret, ska det bli en regnig sommar så spyr jag, vill ha en kanon sommar, men det är väl för mkt begärt :(
Sovit dåligt har jag gjort med, låg och vred och vände mig i sängen i två timmar, sen vart jag less så jag bäddade på soffan och la mig där o kollade på tv istället, men då somna ja efter 10 min sedan vakna jag en gång i timmen, jag skyller fan mina sömnproblem på vädret...
Aja, nu ska jag duscha, sen ska jag jobba... hörs senare

Kommentarer
Postat av: sanna

E-Butik

Allt onödigt som du behöver.



www.uffessakerochting.se

Fri frakt på ALLT



WWW.UFFESSAKEROCHTING.SE

2011-05-17 @ 12:13:03
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra på bloglovin?=)

2011-05-17 @ 18:57:22
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se