God morgon, eller nått >.<

Jag är så trött på detta gråa vädret... NÄR SKA DET BLI SOMMARVÄDER??? Jag bara undrar liksom. Vill kunna gå i shorts nu, så trött på jeans så det finns inte.
Då kan man ju undra varför jag har beställt ett par? haha, ibland kör jag med dubbelmoral, jag är less på en sak, men ändå så köper jag mer :P
Lika är det med skor, jag är less på skor, men jag kan inte låta bli att handla mer, men nu ska jag sätta shoppingförbud på mig själv ett tag, eller det gäller from nästa måndag då Sandra kommer upp i helgen och då ska vi gå på stan en sväng :D
Nu ska jag förbereda mig inför ett arbetsdag, återkommer lite senare :)
Så här vill jag kunna sitta o ta min morgoncigg och mitt morgonkaffe, men nej nej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se