God morgon :D

Kan ju säga att det var helt underbart att få sova en natt i sin egna säng, samt att jag fick sova mer än 3 timmar som var snittet per natt i Ibiza, nu börjar man ju att bli som folk igen, Vet dock inte om jag har fått tillbaka min röst till 100 %, har liksom inte haft någon att prata med än, och jag  vägrar att prata med mig, sj, det känns så skumt :D
Nu sitter jag och dricker en god kopp kaffe, det är något jag har saknat på Ibiza, vet inte vad man kunde kalla det vi fick där, men det var då inte kaffe iaf, färgat vatten vad det typ :P
Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska jag springa till jobbet och jobba lite, saknar faktiskt jobbet nu, har ju knappt jobbat nått dom senaste veckorna, så det ska bli nice :D Återkommer lite senare :)
Igår fick jag äntligen köpa dessa som tog slut dagen innan resan, mkt dålig planering av mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se