Förkyld?

Eller ja, det känns som att jag håller på att bli det iaf, en annan tänkte ju inte på då jag packade till resan att det hade kunna vart bra att ta med sig varma kläder som man kunde ta på sig då man kom tillbaka till sverige, så en annan kom till ett svinkallt stockholm i shorts och t-shirt... :)
Men å andra sidan, en liten förkyldning har ju ingen dött av.
Tur iaf att jag ska gå och slänga mig i solariet innan jag börjar jobba, få ligga där o drömma mig bort till varmare breddgrader, skulle lätt kunna åka utomlands typ nuuuu, på en gång. Någon som kan ta med sig mig i sitt handbagage?
Närå, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, återkommer senare..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se