Då var denna dagen gjord..

Nu är det ännu en dag närmare helgen..
På fredag så kommer Sandra Isaksson upp, blir lite god mat, shopping, mys och utgång. Det ser jag verkligen fram emot då jag bara har hunnit träffa henne som hastigast då jag vart ner till Sundsvall, men nu får jag spendera en hel helg tillsammans med henne, ska bli superkul :D
Nu har jag faktiskt köpt mig lite lösgodis som ska avnjutas till dagens avsnitt av Big Brother som börjar alldeles strax, sedan ska jag i vanlig ordning ringa till sandra och surra med henne som jag alltid gör då jag går min kvällsprommenad :) En trevlig liten rutin i vardagen :)
Aja, jag återkommer lite senare, ska fixa lite saker innan BB börjar. Klicka på bilden nedan för att komma till Sandras blogg..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se