Bakis bakis bakis

Behöver jag tillägga att jag är bakis idag?
Vart hämtad runt 16:30 i går av Tobias, då åkte vi hem till honom och började grunda lite inför kvällen. Vi satt o surra, lyssa på musik och garva åt lite youtubeklipp, runt 18:30 gick vi till bowlingen och mötte upp dom andra från jobbet och spelade bowling i en timme, drack lite öl o grejer :)
Efter det så for vi vidare till en lokal vi hade hyrt, där åt vi lite paj, pizza och sallad. Sedan kom det ett liveband som spelade för oss och hade även en tävling som mitt lag vann :D
Sedan spelade vi bara musik, drack och dansade.
Runt 23:30 så for vi vidare till stan och gick på krogen, det var väl sådär nere på stan, rätt lugnt så jag åkte hem runt halv två, då kände jag att jag var nöjd.
Men idag är det värre, så himla seg, jag ska vänta tills jag mår lite bättre så ska jag ta en promenad till affären och handla lite så man får i sig lite bakismat så att man blir som folk :)
Återkommer lite senare, ska slänga mig på soffan en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se