Asså att folk orkar...

Jag brukar faktiskt gå in och läsa Kissies blogg ibland ska jag erkänna :P brukar även kunna lägga någon rolig kommentar ibland bara för att liksom :)
MEN, vad är det för fel på folk som ska spamma sönder hela hennes blogg? Förmodligen gör dom det för att få läsare, men då blir ju bara läsarna arga och går in på den som spamar´s blogg och lägger en elak kommentar.
Den som spamar får en läsare till sin blogg för att han vill att folk ska komma in och kommentera elakt bara för att få bra statistik liksom, hur patetiskt är inte det liksom ? :P
Jag skulle då aldrig sitta o spamma sönder hennes blogg för att få läsare, så sjukt omoget så det finns inte, men däremot har jag sett andra länka till mig där konstigt nog, brukar kunna hitta länkar till min blogg lite varstans, så det tackar jag för :). Jag har tillräckligt många läsare som det är utan att spamma , och fler blir ni :D
Loves alla mina läsare :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Du spammar ju hennes sida ofta

2011-05-12 @ 19:07:19
Postat av: Erika

Eller ja då är det väldigt ofta nån sitter och spammar din blogg, kanske nån vän?:p

2011-05-12 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se