Är du verkligen 27?

Ja den frågan får jag ofta då folk brukar tro att jag är mellan 20-23, men idag fick jag en kommentar i bloggen att jag inte beter mig som 27 :)
NÄ jag gör ju inte det, det är för att jag känner mig inte som 27 heller, jag känner mig som en liten fjortis och man är ju inte äldre än vad man gör sig. Och om folk tror att jag är mellan 20-23, ja då har jag lyckas.¨
Så när du anonyma människa kommenterar att jag inte beter mig som 27, ja det tar jag som en komplimang och inte som någon negativt :D så det tackar jag för :)
Nu tar jag på mig onepiecen och ser lite på tv...






Kommentarer
Postat av: Emelie - 16år och gravid till 20 tvåbarnsmamma!

27år? Ojdå, där ser man. Du verkar mycket yngre till beteendet både på gott och ont.

2011-05-19 @ 23:53:22
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: sara

Och hur beter man sig som 27? Jag vill veta :) är nämligen 26 och vill vara lite förberedd :) Puss

2011-05-24 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se