Underbart...

Eller inte..
Det snöar ute, jag som nyss hade vårkänslor, men dom dog ju rätt fort då man var ute och gick, men som tur är så är det inte så långt kvar till sommaren, det är ju iaf helt jävla underbart :D
Har nyss vart ute och gått, som vanligt så surrar jag med Sandra i telefon, det är rätt roligt, vi kan ringa till varandra, men sedan sitter vi mest tyst och var och en gör sitt, man kollar vad den andra gör med jämna mellanrum, men det går fort att slå ihjäl timmarna då man gör så :P
Just nu så längtar jag som fan till Ibizaresan, men först så ska en kryssning avklaras den 31a mars, det ser jag oxå fram emot.
Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se