Nått fel med bloggen..

I går så märkte jag att min header var borta, samt min bakgrund, aja tänkte jag, det är väl nått fel med sidan som vanligt tänkte ja, det är väl tillbaka snart, men i morse så var det fortfarande inte där, så då kontakta jag Jenny, hon brukar hjälpa mig med min design :) och vipps så var det fixat :D
Nu har jag precis storstädat hemma, så nu är lägenheten cleaaaaan :D det gillar jag :) I kväll så ska jag på bio i sundsvall, ska se Hur många lingon finns det i världen, tror att den kan vara riktigt bra, har bara hört bra om den av folk som sett den, så det ser jag mycket fram emot, att få komma hem till hemtrakterna ;D
Nu ska jag dega lite i soffan, det får man göra då man e ledig :D
Ge mig sommar nu så jag blir så här igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se