Helt underbart...

I går så bestämde jag mig för att åka ner till Sundsvall...
Spenderade kvällen hemma hos Sandra och Kevin. Kom dit vid fem, först så drack jag kaffe och vi surrade lite, som öppnade en pressent ifrån mig som innehöll lite barnkläder, sedan for jag och Kevin till Ica och handlade lite godis, chips, dipp och lite godis till kvällen. Senare så kom det mer folk, vi åt supergod pizza, kollade på melodifestivalen och spelade Geni och bara mös på, helt underbar kväll.
Sedan fick jag sova i mitt gamla "pojkrum" som Kevin så fint kallade det, och OJ vad gott jag sov :D Vaknade helt utvilad :)
Klev upp och drack lite kaffe och surrade lite skit med Sandra och Kevin, sedan duschade jag, sa hej då och tackade för en underbar kväll, slängde in däcken i bilen och brassade sedan vidare hem till Elle, Peter och Edwin. Edwin var så söt då jag kom, han har börjat bli lite blyg, och det är ju såååå charmigt :)
Vi drack lite kaffe, surrade, och jag busade med Edwin då det blyga hade släppt :) Han är så himla underbar den lilla pojken, finns ingen finare unge än honom :)
Sedan for jag och plockade upp Micke hemma hos honom, måste ju säga att jag haft en klump i magen hela dagen, en sorgsen känsla i kroppen, för idag överlämnade jag min bil till Micke, jag är kanske töntig, men jag gillade min bil, det har ju liksom vart vi i hur många år som helst, men men, nu har vi gått skillda vägar. Jag och Micke var och handlade lite, sedan lagade vi mat. Det var potatisgrattäng och fläskfilé, det var Micke som fick bestämma :) Så satans gott vart det iaf :)
Sedan kollade vi lite på tv, Beck och Solsidan bland annat :)
Nu har han iaf åkt hem, och jag har gått min kvällsprommenad, nu ska jag krypa ner framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas vi ses snart igen !!

2011-03-07 @ 13:53:17
URL: http://sandralh.blogg.se/
Postat av: Adam

Riktigt kul att du tyckte om pizzan... Vi hade riktigt bra kväll också, Lenita och jag.

2011-03-25 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se