Baksidan av att bo i Härnösand...

Börjar känna av baksidan nu av att ha flyttat hit.. Största anledningen är att jag ha kommit bort från mina närmaste vänner, asså det är ju inte långt att åka till Sundsvall, jag vet, men med en bil som bara krånglar så är det inte bara att dra iväg som man vill. Måste ju passa buss och tågtider osv, kanske låter som bortförklaringar, men mina vänner i sundsvall vet exakt vad jag tänker och menar. Visst, jag har mina vänner här i Härnösand med som jag avgudar, det har jag, speciellt en vän som mer och mer får veta allt om mig, en som jag heller inte kan umgås med så mkt jag vill pga av en anledning som jag inte behöver nämna här, men hon vet vem hon är :) Men det kommer väl en dag då problemet kommer att inse sina fel eller hur man nu ska uttrycka sig, även denna vän är speciell för mig, en mycket bra vän som jag gillar jättemycket, en vän som får mig att skratta och må bra, som jag kan prata med allt om..

Sen finns det en person till i Sundsvall som ligger mig mkt varmt om hjärtat, en person som jag kommer att hjälpa, beskydda och stötta så mkt jag bara kan. Nämligen mannen i mitt liv, en liten kille som har en speciell plats i mitt hjärta som inte kommer att kunna erövras av någon annan kille än han, nämligen Edwin.. Satt nyss och kolla på lite bilder i hans mammas blogg, satt och kollade på lite bilder på oss som jag har på datorn, och tänkte tillbaka på alla roliga och mysiga stunder man haft med den lilla krabaten, minns så väl första gången jag såg honom när dom kom hem från BB, det var kärlek vid första ögonkastet, vid det ögonblicket jag såg honom så kände jag skyddsängeln växa fram i mig, kommer att skydda honom mot allt jag bara kan, hjälpa han så gott jag kan, med allt jag kan. Det river mig i hjärtat att jag inte kan träffa honom så mycket nu. Men jag vet, han glömmer inte bort mig, för jag är världens bästa farbror jonas :)
Censurerar ansiktet då det förekommer bilder och texter på denna blogg som inte bör förknippas med barn, speciellt inte honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se