Via iphonen

Dagen började med att jag vaknade runt 09:45, klev upp och gick ut med hundarna och tog en cigg i det gråtrista vädret som vi möttes av då vi kom utanför dörren. Efter det så gick jag in och tog mitt kaffe o slöade lite på soffan medans ja kollade lite på tv, surrade med Sandra och Kevin och bara vaknade till liv i lagom takt. Sen duschade jag och gjorde mig i ordning för jobb mellan 12:45 - 21:15. denna dagen gick lite småsegt men flöt ändå på rätt bra. Efter jobbet så gick jag på hemköp och handlade lite innan jag gick hem till Sandra och Kevin för att äta kvällsfika. Nu ligger jag på deras soffa och ska snart sova. Just nu längtar jag bara tills vi ska åka till pappas fosterbrors stuga typ i fjällen jag, pappa, Peter, Kim och Michaela. Vi åker dit heeeela vecka 29, osså kommer min faster med respektive upp under helgen. Det är så skönt att vara där utan varken tv, bredband eller telefon, att bara få slappna av och njuta till lugnet. Pappa fyller år idag, så stort grattis till honom :) nu ska jag slå igen ögonen :) sov gott alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se