Hemma vid mig...

Känns konstigt må jag säga.. Har som inte varit hemma sedan... Ja när var det?
Jag var ju kattvakt och bodde i Sundsvall under en vecka, sedan så kom jag hem och då har jag bott hemma hos Sandra och kevin och hållt kevin sällskap medans Sandra har varit i dalarna :)

Sen har det hänt en tråkig grej som jag vägrar ta på mig hela ansvaret för, visst, jag ser min del i det hela, men jag tycker även att en viss person ska se sin del i det hela. Men om du vill förlora en vän pga detta så tycker jag att du ska tänka efter både en och två ggr, tycker du att det är värt det? Skulle du komma fram till att det är så, ja, det är ditt beslut, tråkigt isf, men som sagt, se då din egen del i det hela.... Man kan kläcka ur sig saker som tex, tänk på, kontrollera om osv osv till en som inte har vanan inne, man kan som huvudansvarig inte bara anta att alla tänker på samma sätt, alla är vi olika. Jag tycker att det är minst lika tråkigt det som hänt.....

Nu har jag precis lagt in mina räkningar för betalning för denna månad, kommer att bli en bra månad detta känner jag på mig, har dock inte fått lönespecen än, men det kommer i morgon. Brukar dock få samma i lön varje månad, det brukar kunna diffa med någon hundring. Sedan kom ju skattepengarna för ett tag sedan. Men av någon konstig anledning så räcker det inte till, ju mer pengar man har, desto mer skit köper man :P bara för att man kan liksom. Vet inte vad det kallas, köptvång kanske? ;) haha :P
Nu ska jag ta och slänga mig på soffan och kolla lite på tv innan det är dags för sängen, ska upp i morgon och ringa lite samtal, sedan ska jag möta upp Sandra då vi ska på polisstationen och fixa pass åt lilla Miléa tills dom åker utomlands. Kevin är hemma och är sjuk, så han får inte gå ut :)
Återkommer i morgon..

Snart dags för en sån här kväll igen tycker ja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se