God morgon :D

I går så slutade jag och Kevin tidigare på jobbet, vilket var tur då det fanns en del att göra. Vi påtade på lite i deras nya lägenhet. Lite senare så åkte jag och Kevins mamma ner till Sundsvall och packade det sista i lägenheten där och städade ur den.
Även om jag inte bott i den på ett tag så kändes det ändå lite konstigt när man lämnade den, det var liksom sista gången som man var i den. Men när jag kände det så tänkte jag vara på att dom numera bor i Härnösand så återfick jag glädjen :D
Idag börjar jag jobba 08:45, efter att jag jobbat så lär jag hänga med Kevin o Sandra :) Tänkte jag skulle hjälpa dom o göra ett tokryck o hoppas på att få klart allt i nya lägenheten :)
Men nu ska jag slänga mig in i duschen, sedan ska det väljas kläder, och det kan ju ta tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se