sjukt less...

Tankarna som snurrar i mitt huvud just nu:
Ska jag verkligen bo kvar i Härnöand, eller ska jag flytta hem till Sundsvall igen?
Är det värt att bo ifrån några av sina bästa vänner bara för att jag har ett jobb jag trivs med?

Förmodligen så är det saknaden efter Sandra och Kevin som får mig att tänka så, som tur är så kommer dom hem snart :)
I övrigt så är folk så konsiga i denna stad, inte alls som folket i Sundsvall. Det är liksom mycket prat och lite verkstad då det gäller vissa här. Visst finns det vissa som jag trivs med och som jag avgudar som vänner, men inte ens hälften av så många som jag har i Sundsvall.
Aja, det löser sig nog, ska bli skönt att få åka iväg med familjen på semester snart. Till pappas stuga, uta, bredband, telefon och tv, helt borta från omvärlden. Det ser jag fram emot..
Nu ska jag ut och röka, sen ska jag typ dö, eller nått!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se