Semester :D

Jag nu har jag äntligen semester, dock endast i tio dagar, men känner jag mig själv rätt så kommer jag vilja börja jobba igen efter typ, låt oss säga 2 dagar :D
Men i morgon ska det tvättas och packas, på lördag så drar jag ner till Sundsvall och på måndag så åker jag till stugan med familjen, ska bli underbart att komma upp dit. Känna lugnet helt bortkopplad från omvärlden med lite fiske, god mat, alkohol osv osv :)
Jag brukar alltid vara som en ny människa då jag kommer hem där i från, man skulle kunna säga att själen blir renad :)
Nu ska jag känna att jag har semester genom att slänga mig på soffan och inte göra ett endaste dugg :D Återkommer kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se