Fuktig?

Ja det skulle man ju kunna påstå att luften är, var förbi Sandra och Kevin en sväng och sa hej till Sandra och Miléa som jag inte träffat på snart en månad, och OJ vad stor Miléa blivit, fått jätteklar blick och följer allt som rör sig, hon ler jättemkt och det är så kul och se utvecklingen :)
I morgon ska jag dit efter jobbet igen och då har vi planerat in en filmkväll :) ska nog sova över där som det ser ut, får se om jag kanske går hem och sover iaf, jag måste lära mig att vara själv liksom, har fortfarande lite svårt med det, men det går allt bättre :)
Nu ska jag ta och fixa lite med lite mail jag har fått från en kille på nått företag om nå annonser :) spännande och se vad dom erbjuder :) återkommer kanske senare, slänger in en bild på Miléa och mig som jag tog i kväll, ursäkta att jag såg förjävlig ut, men jag prioriterade hellre att inte tappa henne än att jag sj skulle se bra ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se