Sitter o mår allmänt dåligt...

Men vad gör det när man har sin onepiece...
Jag märker att sen jag slutade blogga aktivt så har jag ändå rätt många läsare kvar, det är roligt att se, men det vore roligt om ni kunden kommentera så jag ser att ni lever :) Det kommer att bli mycket bättre då jag är klar med flytt och allt med den biten, har så mycket i huvudet just nu som jag måste tänka på :)
idag har jag haft feber hela dagen och en släng av förkyldning, men det känns som om jag är på väg att bli bättre redan, rätt skum förkyldning som kom bara så där utan förvarning :) men men...
Nu ska jag iaf sova så man är lite piggare i morgon :) God natt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se