Rolig morgon..

Eller inte...
Eller ja, den började ju bra med en koppa kaffe och en dusch i vanlig ordning. Men när jag skulle fara till jobbet så började helvetet. Tot insnöad och fastkörd bil gjorde att jag fick ställa mig och skotta för att ens ta mig ut från gården. tack vare deta så kom jag sen till jobbet. Finns inget jag hatar så mkt än att komma sent till jobbet. Sen tycker jag att bor man i en hyresfastighet så ska fan snöskottningen skötas felfritt av antingen fastighetsägaren eller den som är ansvarig  för snöskottningen, dom personerna får helt enkelt ge sig ut kl 06 på morgonen då folk kanske ska åka till jobbet, det är inte meningen att jag ska göra något som någon annan har betalt för, jag mena, är det någon annan som gör mitt jobb åt mig och det är jag som får betalt? NÄ precis.....

Nu ska jag iaf sköta mitt jobb.. till skillnad från vissa andra

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härlig pik där jonas. Den tackar vi för. ;)

2011-01-07 @ 08:42:26
Postat av: Jimmy

Jonas jag tror inte hyresvärden skulle komma och skotta kl.6. 12, 16, 20, 01 eftersom det snöar runt 2dm snö om dagen och vägplogarna kör typ 2-3 ggr om dagen. Så även om gården är skottad så tar det inte många minuter innan infarten är en snövall. Sen är det inte alla som börjar jobba kl.6 tänk om du skulle jobba natt och börja klockan 03. Tror du hyresvärden skulle vara där och skotta då?

2011-01-07 @ 11:03:31
URL: http://jimmydahlin.bloggagratis.se
Postat av: Kjellandrine

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:52:55
URL: http://kjellandrine.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
plusikassan.se